2012-04-18

ZORIONAK ENEKO, ZORIONAK GARAGARDO AHOTSA!


Bai, gaur nire anaiak 24 urte bete ditu, eta hemendik nire zorion agurra helarazi nahi diot!! ZORIONAK ENEKO!

 Eta harrigarria bada ere, Garagardo Ahotsa-k ere urteurrena du gaurkoan, lehenengo urtea bete du! Kasualitatea ote da? Orain dela bi hilabete konturatu naiz bloga idazten hasi nintzen eguna eta anaiaren urtebetetze eguna berbera dela!

Orain dela urte bete hasi genion orduan blog hau idazteari, aurkezpen testu nahiko luze batekin, blog hau sortzearen arrazoiak pixka bat azalduz. GITB-ko EgunOn! Goierri irratsaio batetan egon zen elkarrizketa bat izan zen pausu hau hartzera eraman ninduena.

Orain arte idatzi edo argitaratutako sarreren artean interes gehien piztu duten 3 sarrerak honakoak dira:  


Lehengo sarrera, Urtarrilak 9an argitaratua, Berlingo Friedak blogerako egindako aurkezpen abestia zoragarria da. Mila esker berriz ere Frieda!

Bigarrena, Abuztuak 25ean Iruñako Manneken Beer tabernari buruzko sarrera da.

Eta hirugarrena, duela hiru aste idatzitakoa.

Hasiera batean blog-a jarraitu eta irakurtzen zutenak ez ziren hainbeste, baina Azaroan, Facebook eta Twitter sare sozialetan presentzia edukitzen hastean, irakurleen kopuruak gora egiten hasi zuen beheko grafikoan ikusi daitekeen bezala.

Beno, eskerrik asko orain arte blog-a irakurri, zabaldu, eta komentarioak egin dituzuen guztioi!! Urteurrena dela eta, hemendik gutxira web-aren berrikuntza bat izango dugu, ez gehiegi luzatzea espero dut! Ondo izan!

Atal berriren bat sortzea edo gai konkretu baten inguruan idaztea nahi baduzue, lasai asko eskatu!

No comments:

Post a Comment